Najaar

Najaar

woensdag 9 november 2011

bloemetje op woensdag



Het was hier de afgelopen dagen toch wel wat somberder . Een grijze lucht ,waar af en toe het zonnetje doorheen probeerde te prikken. En  dan merk je toch dat het al bijna half november is.



Het wordt eind van de middag al schemerig en wat is het dan gezellig als je al een klein lichtje aan kunt steken.



En daarom al de eerste "lichtjesstukken"gemaakt . Afgelopen zaterdag had ik een cadeautjesmarkt en ik moet zeggen er was al zoveel belangstelling voor dat ze eind van de dag allemaal uitverkocht waren. Ik had niet alleen deze maar ook nog stukken waarin oranje lampionnetjes verwerkt waren en dat zijn dan net kooltjes vuur.



Dus ga zo maar lekker aan de slag om de voorraad aan te vullen want er staan de komende tijd nog een aantal fairs en markten op het programma.
Op woensdag is het "bloemetjesdag"bij VERONIQUE dus neem eens een kijkje op haar blog


Posted by Picasa

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Bep,

Gezellig weer! Ik geloof meteen dat je uitverkocht raakte! Ze zijn ook erg leuk, en je hebt er op deze manier heel lang plezier van. Ik vind je stuk in het logje beneden ook super!!

Groetjes Thea ♥

Een sneller kloppend hart zei

Oh dat ziet er sfeervol en super creatief uit! Mooi!

Veel groetjes, Veronique

Anoniem zei

Wat mooi, inderdaad heerlijk om zo'n sfeervol lichtje aan te hebben op die donkere middagen.

Groetjes,
Esther

Hannekie(Sisterly) zei

wow..dat wil ik wel geloven...die had ik ook gekocht hoor..prachtig
liefs hannie

It's me zei

Hij is weer erg mooi !!...liefs van mij....xxx..

La Maison zei

Ja, ik zou zo'n mooi lichtjesstuk ook meteen kopen. Je maakt zulke mooie dingen.
Ik heb je vorige post gemist, ook heel mooi hoor.

Lieve groetjes
Hermine
o, heb je mijn giveaway gezien?

Stina zei

het blijft gezellig met die lichtjes, hier gaan ze ook al vroeg aan.

rg Stina

Fan sels zei

Mooi stuk heb je gemaakt en nog mooier met die lichtjes, ik kan me amper nog inhouden ...