Najaar

Najaar

maandag 30 september 2013

Bruidswerk




 Afgelopen vrijdag mocht ik weer bruidswerk afleveren.
Het is altijd heerlijk werk om te maken.
Dit bruidspaar Had gekozen voor een mooi opengewerkt boeket  met speelse lijnen van blad en ranken.


 
 


Witte bloemen, gecombineerd met groene besjes ,ranken en blad.
Helemaal mijn kleuren en materialen.





Voor de bruidegom een mooie,  strakke corsage op een ondergrond van blad.




En ook de daggasten hadden allemaal een corsage.


 





En dat maakt mijn werk ook zo leuk ,het ene moment een herfststuk en dan weer bruidswerk.

8 opmerkingen:

Fan sels zei

Beeldschoon, wit en groen altijd prachtig.

Unknown zei

Mooi boeket zeg. Ik vind de corsages ook prachtig. Het herfstdtuk uit je vorige post had ik vanmorgen al gezien. Ik val in herhalingen vrees ik: ook erg mooi! Groetjes, Nancy

Krek wak wou zei

Prachtig gemaakt, Bep! Super om mee te werken aan 'de mooiste dag van je leven'!
X Nicole

Bij Guusje Thuis zei

Mooi werk Bep!

Conny zei

Prachtig gemaakt Bep, net als het herfststuk. Groetjes Conny

It's me zei

mooi hoor !!..prachtig gemaakt..fijne week liefs Ria...x !

hokje zei

Jij hebt inderdaad wel erg leuk en afwisselend werk! Het ziet er allemaal prachtig uit.

Fijne dag.

Marian60 zei

Geweldig mooi allemaal. Inderdaad heel leuk en afwisselend werk voor je. Groetjes