Najaar

Najaar

dinsdag 9 oktober 2012

GROENE HERFST



We zien de natuur nu in een heel snel tempo verkleuren.
Groen wordt ,geel ,oranje ,diep rood.




Prachtig ,een tijd om van te genieten.
Maar groen blijft toch mijn kleur.




Daarom vandaag ,herfst in het groen.
Wel die prachtige materialen die de herfst ons geeft , maar dan in die mooie ,rustige kleur .




Soms heb ik tussen al die explosie aan herfstkleuren gewoon even wat rust nodig.

 
En kijk  ,ook dan wordt ik op mijn wenken bedient.


4 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

De groene kleur van de herfst vind ik ook heel mooi. Hier liggen momenteel dadeltakken, nog groen maar ik zie dat ze nu al aan het verkleuren zijn en dat had van mij nog best even mogen duren.

Lieve groet, Ingrid

Krek wak wou zei

Van mij mag alles nog lang groen blijven maar helaas....
Groetjes van Nicole

Conny zei

Hoi Bep. Wat een prachtige creaties en super mooie foto's maak je! Ga later eens rustig bladeren op je blog en blijf je volgen. Nu alvast bedankt voor de inspiratie :-) Groetjes Conny

idémakeriet zei

Ja groen is ook helemaal mijn kleur.
Ja ik weet dat er koudlijm bestaat speciaal om bloemetjes en blaadjes te lijmen, ik gebruikte dat ook altijd toen ik in NL bij de bloemist werkte.
Aangezien ik wat reklame wilde maken vandaag voor die piepschuimen bollen die ik vandaag gebruikte, wil ik ook graag terug kunnen verwijzen naar bijmateriaal wat ik verkoop.
Ik weet dat koudlijm niet echt goedkoop is en ik verkoop dat niet in mijn webwinkel daarom heb ik het maar niet genoemt ook:)
Fijne avond.
Liefs gerda