Najaar

Najaar

zondag 28 oktober 2012

Sier fruit



Vorige week kocht ik weer verschillende soorten sierfruit.
En deze keer waren het wat soorten die je niet zo vaak ziet.




Alles in het groen ,want dat is voor mij toch altijd de kleur waar ik naar grijp.




Deze mooie grote vruchten, de naam ben ik helaas weer vergeten, komen uit Vietnam vertelde de verkoper me.
Ik moest ze gewoon op de schaal leggen en over een paar weken zouden ze dan bij de steel uit gaan lopen.
Als ik ze dan in maart/april in de aarde zou zetten zouden ze weer gaan groeien.
Ik ben dus heel benieuwd wat voor "oogst" ik volgend jaar kan verwachten.




Verder deze ranken met een asclepias achtig vruchtje, deze zijn maar een aantal weken goed , die ik ook niet kon laten liggen.




En alles combineert zo mooi in mijn houten bak.

12 opmerkingen:

flowersandhome zei

Mooi en heel bijzonder! Ik ben ook benieuwd naar je 'oogst'.
Groetjes,
Marian

Blomkje en Wenje zei

Mooi! Ook ik ben benieuwd wat ze volgend jaar gaan doen!

Fijne dag

Groetjes, Pietrik

Petra zei

Mooi hoor al die soorten sierfruit heel sfeervol zo in je schaal. Geniet van je zondag, groetjes Petra.

Hannekie(Sisterly) zei

die zien er zeker weten echt heel bijzonder uit..mooi dat kleurtje groen met het hout..
liefs hannie

It's me zei

Heel mooi !!...ik vind je banner ook zo mooi !!...liefs Ria...xxx...

Mayflower zei

Wat mooi al dat bijzondere sierfruit Bep en je houten bak is ook super.
Fijne zondag en een lieve groet, Mea

Kom Achterom zei

Dat is een prachtige combi ik heb ze nog nooit gezien!
fijne avond
Yolanda

Bij Guusje Thuis zei

Bijzonder en heel mooi sierfruit, die zie je niet zovaak op de schaal liggen!

Krek wak wou zei

Apart sierfruit....leuk dat je volgend jaar kunt oogsten!
Groetjes van Nicole

hokje zei

Prachtig sierfruit en het combineert inderdaad erg mooi met je houten bak. Ben benieuwd naar je oogst van volgend jaar...

Fijne avond. Groeten, Miranda

idémakeriet zei

O wat schitterend al die groene vruchten.
Ik ben benieuwd of je oogst zal lukken volgend jaar:)
Liefs gerda

Nicole zei

Beste Bep,
graag zou ik jouw blog willen volgen maar ik zie die mogelijkheid niet. Jammer! Hoe kan ik dit oplossen?
Groeten van Nicole
-Maaksels en Meer-