Najaar

Najaar

vrijdag 3 februari 2012

En de winnaar is..............



Jullie hebben een paar dagen langer moeten wachten  ,maar vandaag toch de winnaar van mijn Give Away.
Verdrietige dagen in onze familie maakte dit ik minder blogde en ook nog geen winnaar had uitgeloot.
Maar wat kreeg ik ontzettend veel lieve /leuke berichtjes en bovendien ook nog 25 nieuwe volgers.

Maar nu wie ,o wie kan het pakketje binnenkort in de bus vinden?

Het is Bianca van  Belle Bianca ,gefeliciteerd .Ik hoop dat je heel veel plezier van de presentjes zult hebben.


Maar ik ga ook diegene die zich als 100e volger aanmeldde verwennen met zo"n mooie dadeltak.
En dat was.............Helena van  passiona helena.

Van harte allebei en laten jullie even je adres achter op mijn mail dan ga ik vlug de pakketjes klaarmaken.
Het wordt een heerlijk weekend voor veel mooie foto's ,wandelingen ,schaatstochtjes en sneeuwpret.
Ik hoop ook weer even bij iedereen bij te lezen .Geniet van een fijn weekend





12 opmerkingen:

Anoniem zei

Verdriet is altijd naar,sterkte.

Gefeliciteerd voor de gelukkige,
lieve groet Musje.

Unknown zei

ik wens je sterkte....maar fijn dat je er weer even bent! Beide dames, gefeliciteerd!

Liefs,
Lynda

It's me zei

Sterkte meis......liefs van mij...xxx..

Marjon zei

Heel veel sterkte en de winnaars proficiat met jullie mooie cadeaus...groetjes Marjon

hokje zei

Sterkte gewenst! De winnaars gefeliciteerd met jullie mooie prijzen.

Lieve groet, Miranda

Unknown zei

Sterkte en de winnaars van harte gefeliciteerd.
Groetjes, Nancy (Madam Mikmak)
http://www.madammikmak.blogspot.com

What's in a day zei

Sterkte met je verdriet en de omstandigheden waardoor het komt...
Voor de winnaars gefeliciteerd...

Jij een rustig en mooi weekend,
♥Eefie

Krek wak wou zei

Proficiat voor de winnaars en jij heel erg bedankt voor het organiseren van je give-away! Ook voor jou heel veel sterkte, Bep!
Lieve groet van Nicole

Anoniem zei

Gefeliciteerd voor de winnaars!
Ik wens je verder veel sterkte want verdriet hebben is altijd erg naar.

Liefs,
Esther

Passione Helena zei

"Kijk even voor een verassing" uuh, ik?? Ik wist niet dat ik je 100e volgster was geworden, dus dit is echt een verassing! Dankjewel, wat ontzettend lief van je en wat mooi!

Alleen vind ik het heel erg dat je verdrietige tijden doormaakt. En daarmee wil ik je heel veel sterkte toewensen.

Ik zal je het adres door mailen.
Pas in de eerste plaats maar even goed op jezelf.

Een warme knuffel,
Helena

bleudelavandou zei

Veel sterkte meisje!!

Gefeliciteerd aan de winnaars van deze prachtig give away.

Liefs
marieke

Bonjade zei

Van harte voor de winnaars......
Verdriet in je leven is minder leuk.
Wens je dan ook veel sterkte en liefs toe.
Denk aan je.

Fijne avond

Liefs