Najaar

Najaar

woensdag 22 februari 2012

Fleur en kleur op woensdag


Na het bloemetje op woensdag ,nu weer een nieuwe uitdaging en wel : Fleur en kleur op woensdag.
Veronique van Een sneller kloppend hart vraagt ons om op woensdag wat fleur en kleur te laten zien.



Heb ik toch een probleem ,laat ik nu niet heel veel kleur in mijn interieur hebben.
Ik zal het dus toch weer van de bloemetjes moeten hebben.




Maar hele kleine tere bloemetjes op mijn kopje combineren wel weer heel mooi met blauwe druifjes en witte ranonkels.





Dus deze week nog geen hele uitbundige kleuren maar tere pastels voor een pril voorjaarsgevoel

Posted by Picasa

15 opmerkingen:

Linda zei

Wat een mooie voorjaarsplaatjes, prachtig!!

Home and Lifestyle zei

Je bent er goed in geslaagd om kleur te laten zien hoor, ik vind je etagère met kop en schotels erg leuk!

Lieve groet, Ingrid

Kom Achterom zei

ooh wel heel lief zo!
fijne dag
Yolanda

Especial and More zei

Prachtig, die pasteltinten!

It's me zei

Leuk hoor!!!....xxx...

Krek wak wou zei

Dat ziet er gezellig uit! Wat een leuk idee die etagere van kop en schotels! Echt leuk met het bloemstukje erin!
Groetjes van Nicole

Bonjade zei

Perfecte kleuren voor het voorjaar gevoel.....pastels...ik houd er van....
En dan in combinatie met dat accentje frisse groen erbij...ik houd er van.......
Laat de lente maar komen.

Fijne avond

Liefs

Zaanse Zolder zei

Wat heb je dat prachtig op de foto gezet, heel mooi !
En leuk om via deze leuke uitdaging op jouw blog terecht te komen. Ik ga volgen, gezellig.

hokje zei

Een prachtige pastel-kleurige post!

Groeten, Miranda

Anoniem zei

Pasteltinten, o zo mooi!!!

Groetjes,
Esther

Een sneller kloppend hart zei

Ohh wat een fleurigheden...ik geniet van je post!

Veel groetjes, Veronique

Maaike zei

Wat een mooie plaatjes!

Fijn weekend! Groeten Maaike

Angelika zei

Mooie plaatjes!

http://truutske.blogspot.com zei

Ik hou wel van die mooie zachte pasteltintjes hoor.
Geeft een lekker voorjaarsgevoel.
Fijn weekend, trudie.

Soportales 8 zei

Hello! Ik heb net ontdekt uw blog ... en je vertellen I love it! Ik werd een volgeling, dus terug naar je ... Ik ben een bloemist in Spanje, bezoek onze blog als je wilt ...
De samenstelling die je hebt gedaan met cups ... is super! Ik hou van de vierde foto ...
Vriendelijke groeten en tot de volgende keer!