Najaar

Najaar

zondag 26 februari 2012

Lente in huis.....


Deze week weer de eerste bloemschikgroepen gehad en natuurlijk hebben we stuk gemaakt met een echte lente uitstraling.



Echte voorjaarsbloemen zoals hyacinten , ranonkels en tulpen gecombineerd met kastanjetakken.
Als de kastanje uitloopt ,die dikke plakkerige knoppen openen zich en er komt tere groene blaadjes, ik vind het prachtig.


Een krans van berkentakken op de rand van de pot , en verder alle materialen parallel in de pot gestoken.



Bij het voorjaar passen zo mooi stukken in pasteltinten ,en ik  ben niet zo'n een echte liefhebber van paars , in zo'n voorjaarsstuk vind ik het prachtig.

Posted by Picasa
En met het maken van de foto's scheen er ook nog zo'n heerlijk voorjaarszonnetje naar binnen ,wat is dat toch genieten.Ik hoop met deze vakantieweek in het vooruitzicht nog meer van het lentezonnetje te kunnen genieten

10 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een mooi voorjaarsstukje heb je gemaakt, ik word er helemaal vrolijk van! Geniet van je vakantie, het weer wordt volgens mij héél aardig!

Lieve groet, Ingrid

Het lijstje van brocante zei

Ik vind hem prachtig....ik hou niet van geel....voor mij helemaal TOP.
Nog een fijne avond & lieve groetjes,
Silvia

Jolanda zei

Ziet er prachtig uit! Mooie kleuren, lieve groet

hokje zei

Mooi de combinatie van de witte ranonkels en het felle blauw van de hyacinten, laat het voorjaar maar komen...

Fijne avond. Groeten, Miranda

It's me zei

Zo mooi !!!...echt prachtigggg......liefs Ria....xxx...

Maaike zei

Wat een mooi voorjaarsstuk! Mooie kleuren!

Groeten Maaike

Krek wak wou zei

Prachtig....het paars van de hyacinten springt eruit!
Fijne dag en groetjes van Nicole

Anoniem zei

Hallo Bep,
Ik vond je blog en ik ga je volgen, hoor!
Ik houd van groen en bloem en kom bij jou vast aan mijn trekken.

Lieve groet,
Gerry
Merel-Viool

Marjon zei

OOOhhhhhh Prachtig voorjaarsstuk......groetjes Marjon

Especial and More zei

Prachtig! Echt voorjaar.