Najaar

Najaar

zondag 19 december 2010

Eindelijk..





Vandaag mocht eindelijk mijn pakje open.............
Wat zou erin zitten ???????





Dit labeltje zat buiten op het pakje..











2 hele mooie kaarten ,zo mooi met een touwtje bij elkaar gebonden dat ik het zonde vond om ze los te maken ,maar geloof me kaart 2 is net zo mooi.













Een oud bakvormpje met 2 kaarsjes..




















Een label heel mooi opgemaakt met o.a een prachtig oud lepeltje ...







Had ik nog niets op mijn eetkamertafel en kijk nu eens hoe mooi ,mijn kersttafel is klaar.
Mea (mayflower) nogmaals bedankt ,het is helemaal geweldig.










11 opmerkingen:

Bij Guusje Thuis zei

Wat ontzettend mooi!

It's me zei

Wat een leuke spulletjes.....geniet ervan....liefs Ria...

Anoniem zei

Hoi Bep,

Wat kreeg je een mooie spullen, zeg!

Ik vind het label met lepeltje te gek. Maar ook het bakvormpje met kaarsjes is helemaal mijn smaak!
Je zult er wel blij mee zijn!

Geniet er maar lekker van meis, het is je van harte gegund!!!

Fijne zondag verder,liefs Thea

Bonjade zei

Oh zeg...die Mea ze heeft er echt wat super moois van gemaakt....
Zo mooi en lief met dat veertje..
Maar dat label met dat lepeltje nou dat is echt een wanna have hoor.

Ha nee een must have....zo mooi!
Geniet er maar fijn van
Liefs

Mayflower zei

Ik ben blij dat je het leuk vindt Bep. Ik heb natuurlijk wel eerst even op je blog gekeken of ik kon ontdekken waar je van hield hihi.
Ik zag van de week je post met het pakje al, maar dacht ik reageer maar even niet hihi.
Je heb er een mooie post van gemaakt.
Lieve groet, Mea

Theemuts Rommelhoekje. zei

OOk hier al van die mooie spulletjes !!
Geniet er maar lekker van....

En wat een mooie stolpen !!

Gezellige avond,lieve groet Romkje.

Kaatje zei

Dat heeft Mea heel mooi gemaakt. Ik hou d´r van!!! Veel plezier ermee!

THE BLACK BARN zei

JE BENT VERWENT DOOR MEA!!
DAT HEEFT ZE WEER MOOI GEDAAN.
LIEVE GROET,
MIRANDA

Thuis bij Tjits zei

wat heeft Mea dat mooi gedaan!! kan me voorstellen dat je genoten hebt bij het uitpakken van al dat moois en nu helemaal nu het zo mooi op je eettafel staat!!

lieve groet, Tjitske

La Maison zei

Wat ben jij verwent door Mea, zo mooi allemaal.

Gezellige kerstdagen.
Hermine

Hannekie(Sisterly) zei

wat heb je leuke cadeautjes gekregen van mea. prachtig allemaal hoor
gr hannie