Najaar

Najaar

zondag 12 december 2010

Nog 8 nachtjes slapen....












Lynda (Een klein stukje van mij) organiseerde een "groepsknuffel" (bedankt nogmaals voor dit leuke idee) . Kreeg ik deze week dit pakje . Het ziet er toch fantastisch uit ,alleen de verpakking is al een cadeautje.
Maar ik mag het nog niet openmaken . Moet nog eventjes geduld hebben. Mijn dochter zei : "Niemand merkt toch dat je het al open maakt en ik wil weten wat er in zit". Maar ik ben sterk en juist omdat de verpakking al zo mooi is ,ligt het op een mooi plaatsje te wachten tot volgende week. Dus dit wordt vervolgd ,natuurlijk mogen jullie ook van de inhoud mee genieten maar nog even geduld.
Mijn pakje gaat morgen op de bus en ik ga proberen er ook zo'n fantastisch mooi cadeautje van te maken.



3 opmerkingen:

Unknown zei

OOOOOH Bep!!!!! Jij hebt het al binnen!!!!!!! Wat goed dat je NIET naar je dochter luistert(foei dochter, dat is niet netjes ;)).
Wat een spannende week gaan we allemaal tegemoet he, ik maakte zojuist mijn knuffels af! Nog 1 dingetje moet mijn man voor me doen en dan kunnen ze op de post! Ik knuffel er twee....dubbel plezier dus!
Hou vol he!!;)

Groetjes
Lynda

ps ik KAN nu even in de stapel kijken wie de afzender is maar dat doe ik niet, ik zal net als jij braaf wachten ;)

Claudia Leertouwer zei

Graag wil ik je nog bedanken voor de mooie beterschapskaart en natuurlijk de klien kaarsjes. Ontzettend leuk om je in het "echt" te mohen ontmoeten!

Liefs Claudia

Vosje zei

Hallo Bep

ik wil je even hartelijk bedanken voor de leuke spullen die ik van je gekregen heb ik ben er echt blij mee!! ik hoop dat jij ook iets leuks gekregen hebt!!
Fijn weekend verder!!
groetjes Truus