Najaar

Najaar

donderdag 30 december 2010

Van Harte(n)

Bijna een nieuw jaar ,daarin wens ik jullie van harte:



Hartverwarmende ontmoetingen ,hier op de blogs of gewoon misschien bij je in de buurt op straat, waarbij je misschien even je hart kan luchten, of gewoon een hartelijk praatje .Hartelijkheid het kost niets maar geeft zoveel.



Dat we maar naar hartenlust mogen bloemschikken ,bloggen of dat waar we onze ontspanning uit halen. Dat wat we met hart en ziel doen geeft geen inspanning maar vooral ontspanning.



Ik wens jullie een gezond jaar want dat is toch wel het allerbelangrijkste.



Verder kan ik diegene die nog geen blog hebben ,van harte aanbevelen , begin gewoon ,het is hartstikke leuk. Je kan je naar hartenlust uitleven ,ontmoet hartverwarmende mensen ,die allemaal ergens hart voor hebben en dat met je willen delen.
Gezellige jaarwisseling en een goed begin van 2011





8 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een hartelijke wens, heel mooi geschreven en weer zoo mooie creaties van harten, je hebt echt wel een bijzonder bloemschiktalent hoor!
Ik wens je dan ook een mooi en bijzonder 2011 toe met heel veel momenten om te koesteren,
lieve groet, Sonja

Theemuts Rommelhoekje. zei

prachtige harten én wensen .
Ik wens jou ook een heel goed 2011 toe,groetjes Romkje.

It's me zei

Wat een hartverwarmende post !!......mooi !!....

EEN HEEL GOED EN GEZOND 2011 !!!...

LIEVE GROETJES VAN MIJ....

★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
  ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆

A REALLY GOOD AND HEALTHY 2011 !!!

WARM HUGS FROM ME ........

Ger zei

Ja, helemaal mee eens...
vooral de woorden:gezondheid en delen...
staan bij mij hoog in het vaandel het héle jaar door.

Voor jou en je familie de beste wensen!!!

Warme winterse groeten,
Ger

Thuis bij Tjits zei

wat een lieve hartverwarmende post Bep en ik vind je hortensiahart zooo mooi!!
ik wens jou ook een fijne jaarwisseling en een gezond en inspirerend 2011!!

lieve groet van Tjitske

Alle mooie dingen zei

wat een mooie kransen geweldig!
voor jou ook een prachtig 2011!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

flowersandhome zei

Al die mooie harten, heel hartverwarmend is dat!
Ik wens je van harte ook een gezond en gelukkig 2011!
Groetjes,
Marian

Barnyard Country Gifts zei

Wat een leuke harten.
Ik wens jou een hele fijne jaarwisseling.
Lieve groet, Annemieke