Najaar

Najaar

maandag 20 december 2010

Nog een knuffel ..

Bracht de postbode vanmiddag een envelop en toen ik hem openmaakte was er wel een heel grote verrassing .Kreeg ik zomaar nog een knuffel.


Een prachtig pakje met een heel bijzonder papiertje eromheen








Een prachtige kaart met binnenin een heel mooi gedicht...


















Een heerlijk geurend zakje lavendel.



Dit mooie zinken hartje zat in het prachtige papiertje.



En dit gedicht stond in mijn kaart.
Karin (Seasons of my Home) nogmaals hartstikke bedankt


Nu vind ik het heerlijk om geknuffeld te worden maar ik denk dat er toch een klein foutje gemaakt is .Las dat Bonnie (bonjade) al zenuwachtig van en naar de brievenbus drentelt en wie weet nog meer dames die nog niets ontvangen hebben. Lynda laat maar weten als er iets niet helemaal goed gegaan is .Ik verstuur dan nog een knuffel ,misschien wordt het geen kerstknuffel meer maar een nieuwjaarsknuffel is toch ook een leuk begin van het nieuwe jaar.

Maar mijn theeblad is nu nog mooier want deze spulletjes pasten prachtig bij de andere knuffel.











6 opmerkingen:

Bij Guusje Thuis zei

Nog een kerstknuffel ... door al dat geknuffel is er misschien wat dubbel bezorgd, benieuwd of iedereen inmiddels een knuffeltje heeft gehad.

Bonjade zei

Oh lieverd....wat lief van je....
Wat een lief gebaar......
Was idd al helemaal nerveus maar heb nu net uit betrouwbare bron gehoord dat ie onderweg is ;0)
Spannend!!!
Ik ga nu onder de brievenbus liggen....beetje koud, want hij staat buiten....maar je moet er wat voor over hebben toch?
Maar jij bedankt voor deze lieve virtuele knuffel.....
SMAK!

En je bent super verwend zeg, zo lief en dat zijn de mooiste cadeautjes......degene die je niet verwacht.
Vind het gedicht prachtig.

Fijne avond
Liefs

Karin zei

Haha, niets is heerlijker dan twee knuffels toch. Wat dan wel weer bijzonder is is dat de andere knuffel van Mea komt, die ik zelfs wel eens mijn Twin-sister heb genoemd. Het heeft dus vast zo moeten zijn, het is je van harte gegund!

It's me zei

Nou kijk nou krijg je er zomaar twee!!!....hahahah!! bijzonder hoor!! ...liefs geniet ervan....Ria...

Hannekie(Sisterly) zei

wat leuk zeg..ziet er weer prachtig uit
gr hannie

Unknown zei

Oooooooooooooooooooooooo neeeeeeeeeeee.....*bladertdoorstapel*.......*zucht*......het MOEST toch ergens mis gaan he......en dat is dus hier...JIJ boft met twee knuffels! Ik maak nog wel snel even een knuffel voor de dame die ik blijkbaar overgeslagen heb!!!!
Oooo wat stom!!!!!;)

Groetjes
Lynda